WSPÓŁPRACA ZDALNA – NARZĘDZIA

APLIKACJA DO WSPÓŁPRACY ZDALNEJ

Do współpracy zdalnej używamy google meet oraz messengera I TELEGRAMA. Dlaczego właśnie tych narzędzi i dlaczego jednocześnie?

  1. to rozwiązanie zapewnia możliwość widzenia siebie i brak ingerencji elementów google meet np. profili użytkowników, które mogą przeszkadzać w użytkowaniu, kodowaniu itd…
  2. mamy do dyspozycji cały ekran, możliwość udostępniania wielu narzędzi, np. przeglądarki itd. (ważne, należy wyczyścić z ekranu, pulpitu, przeglądarki te rzeczy, których nie chcemy pokazywać innym)
  3. sama aplikacja google meet nie daje możliwości widzenia innych użytkowników kiedy udostępniamy okno lub ekran, a messenger daje możliwość widzenia i rozmawiania z kimś na żywo

Nie boimy się pytać prowadzącego jakie zadania możemy wykonać, uczestniczymy na spotkaniach dodanych do kalendarza google (minimum 2 spotkania w tygodniu bądź piszemy na messengerze, że nas nie będzie)

GOOGLE MEET i DISCORD

  • google meet (na komputerze lub telefonie) zastępujemy DISCORDEM, ale gdy wyniknie konieczność spotkania się szybko, to wygodniej będzie użyć google meet.

MESSENGER

  • messenger używany w celu uzupełnienia dla osób, które mają kontakt z opiekunem, a dla osób które nie używają messengera, TELEGRAM (na telefonie lub na komputerze).