WSPÓŁPRACA ZDALNA – NARZĘDZIA

APLIKACJE DO WSPÓŁPRACY ZDALNEJ

Do współpracy zdalnej używamy Discorda i Telegrama oraz Messengera uzupełniająco. Dlaczego właśnie tych narzędzi i dlaczego jednocześnie?

  1. to rozwiązanie zapewnia możliwość widzenia siebie i brak ingerencji elementów Google Meet np. profili użytkowników, które mogą przeszkadzać w użytkowaniu, kodowaniu itd…
  2. mamy do dyspozycji cały ekran, możliwość udostępniania wielu narzędzi, np. przeglądarki itd. (ważne, należy wyczyścić z ekranu, pulpitu, przeglądarki te rzeczy, których nie chcemy pokazywać innym)
  3. sama aplikacja Google Meet nie daje możliwości widzenia innych użytkowników kiedy udostępniamy okno lub ekran, a messenger daje możliwość widzenia i rozmawiania z kimś na żywo

Nie boimy się pytać prowadzącego, jakie zadania możemy wykonać, uczestniczymy na spotkaniach na kanale ogólnym Discorda (minimum 2 spotkania w tygodniu, bądź piszemy na Telegramie/Messengerze, że nas nie będzie)

GOOGLE MEET / DISCORD

  • Google Meet (na komputerze lub telefonie) zastępujemy DISCORDEM, ale gdy wyniknie konieczność spotkania się szybko, to wygodniej będzie użyć Google Meet.

MESSENGER / TELEGRAM

  • każdy na Telegramie powinien być dodany do kanału KANAŁ OGÓLNY – KAŻDY POWINIEN GO MIEĆ, można to zrobić klikając w link na stronie O TUTAJ
  • Messenger używamy w celu uzupełnienia dla osób, które mają kontakt z opiekunem, a dla osób które nie używają messengera, TELEGRAM (na telefonie lub na komputerze).